יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

הרחקת יונים ברמת גן

שואל את עצמך איך להיפטר מהיונים ?
נמאס לך מהרעש והלכלוך שהיונים עושות ?
שוסטר הרחקת יונים ברמת גן שמים סוף למטרד היונים לצמיתות !
אנו מתמחים בהרחקת יונים בכל השיטות היעילות :
רשת נגד יונים 
רשת נגד יונים רשתות נגד יונים מיועדות ליצירת מיסוך רשתי, שבו אין שום גישה ליונים, בכול מקום בו הותקנו. רשתות להרחקת יונים ניתן להתקין על מרפסות ומסתורי כביסה.
רשת להרחקת יונים צריכה להיות מקצועית ועמידה בתנאי מזג האוויר,שמש,רוח וכו. כמו כן גם התקנת רשת יונים צריכה להיות בצורה מקצועית. כאשר הרשת מתוחה היטב ותפוסה כמו שצריך הרחקת היונים מהמקום תהיה אפקטיבית.
דוקרנים נגד יונים :
דוקרנים להרחקת יונים נקראים גם קוצים נגד יונים או קוצים להרחקת יונים. הדוקרנים הם בעצם קוצים המסודרים בשורות על משטח ומונעים מהיונים להתיישב במקום. שיטה זו נחשבת לשיטה ירוקה אשר לא פוגעת ביונים .
אחת השיטות להרחקת יונים היא יצירת אי נוחות ליונים באזור שעליו הן אוהבות לנחות. כאשר פורשים במקום הזה משטח ובו דוקרנים- סוג של קוצים דוקרים, היונים לא יוכלו לנחות על זה ולכן הן יתעופפו למקום אחר ובכך בעצם תתבצע הרחקת יונים ירוקה מבלי לפגוע בהן.
ישנם סוגים שונים של דוקרנים מייצור מקומי ומיבוא. ובהחלט אפשר לפרוש משטח כזה באופן עצמאי, תוך שילוב הדוקרנים. ישנם דוקרנים מברזל, נירוסטה ועוד.

הרחקת יונים אינו דבר של מה בכך, ולא כל אחד מסוגל לעשות זאת. שימוש בשיטות ביתיות אינו פותר את הבעיה לטווח הרחוק. יש לפנות אל מרחיק יונים מקצועי בהקדם האפשרי, על מנת למנוע התפשטות והתרחבות התופעה בטווח הרחוק.
למה לבחור בנו ? 
מומחים בהרחקת יונים בכל השיטות להרחקת יונים
התקנת רשת נגד יונים מקצועית
מספקים מוצרים להרחקת יונים עמידים ובעלי תו תקן
מספקים טיפול כולל פינוי לשלשת יונים מהמקום
כל עבודות הרחקת היונים כולל אחריות על העבודה והחומרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה