יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

הרחקת יונים מחיר - השוואת מחירים

הרחקת יונים מחיר
למרות שאנו נתקלים בפניות שלא משנה מהו המחיר העיקר שהיונים לא ישובו , אנו עובדים על פי מחירון ולכן לכל עבודה יש את המחיר הקבוע מראש . נפרט קצת על מחיר הרחקת היונים : 
מחיר הרחקת יונים תלוי בשיטה להרחקת יונים הננקטת במקום . 

רשת יונים מחיר -טווח מחיר רשתות נגד יונים מקצועית כולל התקנה נע בין 500 שח למסתור כביסה בגודל סטנדרטי.
כאשר רוצים לכסות חלל גדול יותר ברשת נגד יונים המחיר עולה. 
רשת שקופה מחיר - רשת שקופה להרחקת יונים משמשת בעיקר למרפסות או חללים אחרים בהם אנו רוצים שהרשת תהיה כמעט בלתי נראית לעין . מחיר העבודה תלוי בגודל המרפסת או החלל אותו רוצים לכסות .

דוקרנים נגד יונים מחיר - מחיר דוקרנים מקצועיים נגד יונים נע בין 70-150 שח למטר . דוקרנים ליונים מחיר לא גבוהה לעומת יעילות גבוהה.
המון אנשים מחפשים דוקרנים להרחקת יונים הום סנטר ורשת נגד יונים הום סנטר אנו מספקים מוצרים עמידים יותר ופחות יקרים . אנו משתמשים במוצרי הרחקת יונים מקצועיים ובמחירים זולים יותר . מה גם שהתקנת רשת יונים או התקנת דוקרנים נגד יונים ע"י מרחיק יונים מקצועי תקנה לך אחריות הן על ההתקנה והן על המוצרים.

השוואת מחירי הרחקת יונים 
כדי להשוות מחירי הרחקת יונים צריך לקחת בחשבון את מוצרי הרחקת היונים . מוצרי הרחקת יונים מקצועיים יעלו יותר כסף אך יחזיקו מעמד ליותר שנים .
צריך לזכור ! לפעמים הזול עולה ביוקר. למצוא את מרחיק היונים הכי זול זה לא תמיד הבחירה הנכונה. צריך לחפש מרחיק יונים עם ניסיון ואחד כזה שלא מחפש לחסוך בעלות מוצרי הרחקת יונים.
מוצרי הרחקת יונים מקצועיים כמו : דוקרנים מנירוסטה , רשתות יונים עמידות נגד קרינת uv וכו'.

כמה עולה להרחיק יונים
מחיר העבודה ייקבע גם לפי כמות העבודה במקום ותנאי השטח. יש מגוון רחב של עבודות:
עבודות גובה הרחקת יונים , התקנת רשת חופה + בניית קונסטרוקציה,רשת להרחקת יונים בבניינים ביצוע בסנפלינג.

אז לפני שעושים השוואת מחירי הרחקת יונים צריך לדעת מה אופי העבודה במקום ומהם מוצרי הרחקת היונים שמביא עימו מרחיק היונים או החברה להרחקת יונים.
כך נוכל להשוות מחירי הרחקת יונים , בדיוק כפי שמשווים בין מחיר קילו עגבניות למחיר קילו עגבניות ולא למחיר קילו מלפפון .

שוסטר הרחקת יונים מבטיחים לכם מחיר הרחקת יונים הוגן עבור עבודה מקצועית, אנו לא חוסכים באיכות מוצרי הרחקת יונים ומביאים לכם את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר עם אחריות יבואן !

ליעוץ והכוונה התקשרו 050-679-5051

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה