יום ראשון, 9 באפריל 2017

הרחקת יונים- השאירו למומחים


יונים, שונים מהמזיקים האחרים כגון מקקים או מכרסמים, היות והן אינן מראות מאוימות או דוחות, אך יחד עם זאת הימצאותן בסביבת בני האדם, עשויה להיות מסוכנת מאוד. יש לדאוג לחברה מומחית שמבצעת הרחקת יונים, כך שהיונים לא ילכלכו, יסכנו את בני הבית במחלות ויורידו מערך הנכס. ישנם אמצעים רבים להרחקתן של היונים, כך שהשיטה היעילה תוצע לכם, ע"י מדביר מקצועי המומחה בסוג הרחקה זו. התחום נקרא הרחקה של יונים ולא הדברת יונים, מהסיבה הפשוטה כי היונה הינה חיה מוגנת.

כיני יונים זה הדבר שכולם פוחדים ממנו. הכוונה לכינים הגורמות לאלרגיה ויוצרים מחלות שונות ומסוכנות בקרב אנשים. כאשר תמנעו מראש את קינונן של היונים, יהיה לכם קל יותר להתמודד עם הבעיה. ניתן למצוא מרחיקי יונים הקרובים ומגיעים לאזור מגוריכם, אם באמצעות המלצות או באמצעות חיפוש ברשת, פורומים ודירוג של אינדקסים בנושא בעלי מקצוע.

בררו לגבי מרחיק היונים

חברות של הרחקת יונים, הן רבות בישראל ויש למצוא חברה שיש ב מרחיקי יונים שעברו הכשרה והסמכה וכן שנים של ניסיון בתחום זה. המרחיק חייב להתחקות ולדעת את המנהגים השונים של היונים, כך שיידע, היכן להציב דוקרני נירוסטה, רשתות נגד יונים או הרחקה אלקטרונית באמצעות מכשור מיוחד שמרחיק את היונים באמצעות הצליל שהוא מייצר. יש לוודא כי השיטות השונות של הרחקת היונים, לא תפגענה באורח החיים של בני הבית.

הריח החריף והמצע הפורה לחיידקים ומחלות של לשלשת היונים, הוא הגורם הנוסף ואפילו העיקרי ליונים הנמצאות בסביבתנו הקרובה. כדאי מדי עם לעלות לגג הבניין ולוודא אם קיימות יונים שמקננות, מה שיצריך קריאה לחברת הדברה המתמחה עם הרחקת יונים בשיטות המשוכללות , היעילות והמתקדמות ביותר.

שיטות "עשה זאת בעצמך" אינן יעילות להרחקת יונים

יש לדעת, כי היונה, הינה חיה אינטליגנטית שחיה בקבוצות. במקרים רבים, אנחנו יכולים לחשוב כי נפטרנו מהן, באמצעות הצבת שקיות מים, דחליל וכל מיני אלתורים של "שיטת עשה זאת בעצמך", אך לאחר כמה ימים, אנו נשוב לראותן שוב מקננות על גג ביתנו. את הרחקת היונים, יש לבצע, אך ורק באמצעות חברות המתמחות בתחום זה.

חברות העוסקות בהרחקת היונים, מגיעות שוב למקום ההרחקה, לאחר כמה ימים והן בודקות את אזור הקינון. אם שיטה מסוימת לא פעלה השיטה תוחלף בשיטה אחרת, אשר עשויה להיות יעילה יותר. ככל שיהיה לכם מידע אודות חברת הרחקת היונים או המלצות מידידים או קרובי משפחה, כך ירבו הסיכויים שבחרתם חברה אמינה שתבצע את ההרחקה ביעילות ואחריות.

   


   


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה