יום רביעי, 18 בינואר 2017

חשיבות הרחקת יונים


היונים תופסות חלק ניכר בחיינו, עם הזמן הם הולכים ומתרבים , אוכלוסייתם גדלה משנה לשנה.. יונה היא לא רק סמל של עלה וזית, היונה גורמת לנזקים ועלולה להעביר מחלות לאדם ולסביבה , זה נחמד לצפות ביונים שמשוטטות ומתקהלות סביב אוכל, ונחמד לצפות בהם מעופפות, אך אין זה נחמד כאשר היונים מתחילות לקנן באזורי מגורים.
היונים נוהגות לקנן לצד בני האדם ומרגישות מוגנות בסביבתו , הן נוטות להקים את הקן שלהם במסתורי כביסה, מרפסות, אדני חלונות וכדומה. קן של יונים מכיל ביצים , ומלא בפשפשים וקרציות העלולים לעבור לבני אדם ולגרום לגירודים ואלרגיות . לשלשת יונים נחשבת גם לדבר מזיק ועלולה להעביר מחלות שונות מדלקות קשות ועד מחלת ריאות.
היונים נוהגות גם להיכנס לגגות רעפים, החום והלחות הקיימים שם מספק להם סביבה נוחה ובטוחה. יונים מביאות עימם גם רעש ופוגעות באורך חיינו התקין.

כיצד מתבצעת הרחקת יונים?
הרחקת יונים מתבצעת במספר שיטות יעילות
  1. הרחקת יונים ע"י רשתות נגד יונים – שיטה זו הינה המוצלחת והנפוצה ביותר ומגיעה למאה אחוז הצלחה בתנאי שהותקנה ע"י מרחיק יונים מקצועי ומומחה, בעל ניסיון רב. לרוב, מתקינים רשתות להרחקת יונים למסתורי כביסה, מרפסות, חלונות וכל פתח המהווה מוקד לקינון של יונים . התקנת רשת נגד יונים, מונעת מהיונים להגיע ובכך חוסמת את כניסתם. רשתות נגד יונים, הינן שקופות ואינן פוגעות בחזות ונראות המבנה, מומלץ להשתמש בשירותי הרחקת יונים לצמיתות לכל הבניין, שכן הדבר מוזיל בצורה משמעותית מעלות הדיירים, מאשר אם כל דייר יבצע הרחקת יונים באופן פרטי. רשת נגד יונים לבניין, נפרשת מלמעלה עד למטה באמצעות ציוד סנפלינג, תוך שימוש בדיבלים וחיזוקים בכל קומה על מנת ליצור מסך מרושת אשר יחזיק לשנים רבות.
  2. הרחקת יונים ע"י דוקרנים נגד יונים – כאמור, היונים אוהבות לקנן באזורי מגורים, אך דבר זה מפריע מאוד לכלל הדיירים וגורם לריחות רעים ורעשים ללא הפסקה, על כן, שיטה נוספת להרחקת יונים היעילה לא פחות, הינה ע"י הצבת דוקרנים להרחקת יונים העשויים מנירוסטה, הידוע כחומר חזק ואיכותי. הדוקרנים אינם פוגעים ביונים אלא רק גורמים להם לחוסר נוחות בזמן הניסיונות שלהם לשבת ולקונן במקום שהותקנו. הדוקרנים, לרוב, מודבקים עם דבק מיוחד אשר עמיד בתנאי חוץ.

קיימת אפשרות נוספת של הרחקת יונים, זאת באמצעות, הצבת דחלילים מסוגים שונים במקומות המועדים לקינון. אך שיטה זו פחות אפקטיבית, מאחר וישנם יונים אשר מתרגלים לנוכחות הדחליל וכבר אינם מרגישים מאוימים מספיק, בשביל לא לחזור ולקנן בשנית.


שוסטר הרחקת יונים, הינה חברה ותיקה בענף הרחקת יונים, תוכלו להנות אצלה משירות הרחקת יונים לצמיתות באמצעות התקנת רשת יונים מקצועית, בבניינים רבי קומות, במרפסות ומסתורי כביסה, כמו כן, ניתן לקבל שירות התקנת דוקרנים נגד יונים במקומות המתאימים לכך, וכן לרכוש מוצרים נלווים, כגון דחלילים ומלכודות שונות, הנותנים מענה מקיף לבעיית היונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה